FIRST POST!!!

HAI READERS

So, um. Let me introduce myself. Nama aku ARIEF FAISAL BIN AZMI. Aku lahir 24/08/1998. So kalau masuk tahun 2016 ni, umur 18 laa. (tua dah aku ni rupanya haih) 

MY FAMILY

Aku anak bongsu daripada dua adik beradik. Abang nama ADIB LUQMAN. Jarak umur kitorg 5 tahun. Jauh kan? Skang ni dia tengah buat ijazah perubatan. My lovely parents, ayah (AZMI) and mama (ROHA). Kitorang ni dari Johor, berpindah ke Selangor ni sbb kerja ayah. 

Dari Johor berpindah ke Selangor. Such a huge different in my life. Kat johor tu en, kol 10 tu semua dah light off. Macam kat Selangor ni, budak2 baru balik tuisyen. Lain do suasana. Dulu kat johor tu aku duduk kat felda. Maybe sbbtu camtu kot. Duduk johor dulu, takde india cina. Melayu je. So, takde lah subjek PENDIDIKAN MORAL en. Bila aku pindah Selangor, time moral, aku nak ikut dorg au. Ambik kau kena gelak satu kelas. Pergh nasib baik tak aku ikut hahahaha.

ABOUT ME

Saya seorang penganggur buat masa ini. Lepas SPM ni tak kerja tak apa. Rasa macam takde guna pun ada gak huhu. Nasib baik lah ada juga tolong kemas rumah. Function ah gak dari duduk melepet je kat rumah ni. Aku tengah tunggu result SPM. 3 Mac. Lagi beberapa hari je. InsyaAllah 9A. Haih seram pulak cite kat sini. Okay think positive. 

I wanna tell you more about me but... tunggu bila idea tu datang hahahahaha. See ya later bananas... uhu aha

Comments

Popular posts from this blog

UKM Dentistry Interview 2017

The Perks of Being A UKM Dental Students

Jubah Hitam