SPICY RAMEN CHALLENGE!!



Hai korang. Wassup! Trending sekarang ni pasal SPICY RAMEN CHALLENGE worlwide. Siap buat video nak tunjuk reaction betapa pedas bak hang nya makanan dari Korea tu. So, aku pun mula lah cari ramen tu and nasib baik member aku ada yang jadi dealer ramen hahaha.

Aku beli dua, sebab nak buat ngan gf aku sekali. And we did a video tapi bila entah minah tu nak edit hahahaha. Memula, suap sekali, gentle sedap weh. Lelama tu, meleleh weh serius. Mata pun mulalah berair gitu. Bibir macam Kylie Jenner ngko gentle. Tapi tak challenge ah minum terus kan? Aku tahan pedas, makan sampai habis. POOF !! Habis pun.

Pergh terus aku gerak gi dapur weh bergelas2 aku minum air. Bibir still sexy do gentle. Berminit gak ah nak tunggu pedas tu reda. Tapi, nak kata sedap, memang sedap do. Cuma tu lah, pedas dia memang menguji kejantanan I lah uolls. Hahahahaha

Btw, ramen ni jadi isu lah jugak. Katanya tak halal lah. Pastu, nasib lah gf aku ni berinformasi. Katanya yang ramen tu memang tak halal, sebab ada pork. But ada je yang halal kat Malaysia and it is actually called as Samyang. Haa gitu. So pape pun, mintak korang tengok lah dulu ya logo halal tu takut SPICY RAMEN tu jadi HELL RAMEN. Jangan macam2 hahaha.

So tu je lah pengalaman gua merasai ramen pedas. And im kinda enjoy it laa senanye sebab sedap. So, insyaAllah laa kalau rajin gf aku post video tu kat youtube dia. Ppe gua roger. Byee

Comments

Popular posts from this blog

UKM Dentistry Interview 2017

The Perks of Being A UKM Dental Students

Jubah Hitam