Kahwin Dengan Kawan

KAHWIN DENGAN KAWAN might be the best thing ever and has been one of my life goals. Kawan is orang yang kita boleh gegila and tak selalu terasa hati. Even gurau kasar pun, kita takde lah nak gaduh tak bercakap berbulan2, update status ws setiap berapa jam. Kawan ni, kita kutuk dia, dia kutuk kita balik. End up, dedua gelak.

For me, kawan is the one yang sentiasa ada dengan kita di samping family. And diorang lebih memahami diri kita, always ada untuk kita through ups and downs. Tak tahulah dengan orang lain, but aku lebih suka bergaul dengan orang yang aku tak perlu nak control sopan bagai. I mean, dia boleh terima perangai baik buruk aku.

So, what if kita kahwin dengan kawan? Aku rasa, ini paling best. Sebab kita dah kenal each other. And masing2 dah faham tentang isi hati. Kahwin with a girlfriend/boyfriend, we have to control2 laa masa awal2 tu. Aku tak suka do hahahaha. Aku suka jenis sempoi je. Takdelah sikit2 nak terasa bagai. That's why laa kahwin ngan kawan ni best.

And bila ngan kawan ni, relationship ni lagi strong laa katakan. Imagine, kita boleh act like a loving couple, and friends at the same time. We can be comfortable laa with each other. Aku ada je member2 yang couple with strangers. Pergh beb! Control habis laa depan awek. End up, dia mengadu kat aku "Aku tak boleh laa nk control macho depan dia. Aku nak ngan orang yang aku boleh gegila"

So, conclusion is kahwin dengan kawan is awesome laa. Quote fav aku :


Comments

Popular posts from this blog

UKM Dentistry Interview 2017

The Perks of Being A UKM Dental Students

Jubah Hitam